Training informatie CS030

Trainersmail van : 12-11-2022 t/m 18-11-2022.

Hieronder het overzicht met alle trainingen van de komende week.
Let op: dit zijn richtlijnen. De definitieve invulling van een training wordt altijd bepaald door de trainers zelf!
Trainers kunnen voor achtergrond en oefeningen terecht in de trainersmodule


Datum: zaterdag 2022-11-12

Hoofdtrainer:
GroepTrainerDuur (min)Globale invulling Toelichting
A 1 Jan Haanstra150Tempo-duurrit (D2/D3). Thema v/d week: materiaalcheck.-
A 1+ Mariecke Nooy180Tempo-duurrit (D2/D3). Thema v/d week: materiaalcheck.-
A 2 Roos Anneveldt180Tempo-duurrit (D2/D3). Thema v/d week: materiaalcheck.-
A 2 Jan-Joost van Eeuwijk180Tempo-duurrit (D2/D3). Thema v/d week: materiaalcheck.-
A 2+ Bastiaan Slager180Tempo-duurrit (D2/D3). Thema v/d week: materiaalcheck.-
A 2+ Maikel van Steensel180Tempo-duurrit (D2/D3). Thema v/d week: materiaalcheck.-
A 3 Sander Westerhout180Tempo-duurrit (D2/D3). Thema v/d week: materiaalcheck.-
A 3 Joost Dirkson180Tempo-duurrit (D2/D3). Thema v/d week: materiaalcheck.-
A 3+ Roland Blommestein180Tempo-duurrit (D2/D3). Thema v/d week: materiaalcheck.-

Reguliere wegtraining, inschrijving via supersaas.







Te ruil aangeboden trainingen:
(tussen haken het aantal gedaan in 2022 / gepland in 2022)
Ga naar het ruilschema
2022-11-19 Cor Rentenaar A 1+(16/1)
2022-11-26 Else de Jonge A 1(11/1)
2022-11-26 Else de Jonge A 1(11/1)
2022-11-26 Else de Jonge A 1(11/1)
2022-11-26 Pieter van der Boog A 3(9/2)
2022-11-26 Wies de Jong A 2+(3/2)
2022-12-31 nog invullen A 1(30/3)
2022-12-31 nog invullen A 3(30/3)
2023-01-14 nog invullen A 3(30/3)


Incidenten: Als een incident zich heeft voorgedaan is het belangrijk dat dit altijd gemeld wordt via een email naar veiligheid@cs030.nl, zodat we eventuele probleemgevallen zo snel mogelijk kunnen aanpakken. Behalve een beschrijving van het incident worden de volgende gegevens bijgehouden: Locatie, namen van betrokken renners, de weersomstandigheden en de grootte van de groep. Noteer deze gegevens zo snel mogelijk, om speurwerk achteraf te voorkomen. Als je een bijna-incident constateert, dan graag dit op dezelfde manier melden.