Groep | Trainer | Duur (min) | Globale invulling | Toelichting |
A 1 | Cor Rentenaar | 150 | Duurrit met intensieve elementen. Thema: Traptechniek | - |
A 1+ | Martijn de Groot | 150 | Duurrit met intensieve elementen. Thema: Traptechniek | - |
A 1+ | Loes Veeneman | 150 | Duurrit met intensieve elementen. Thema: Traptechniek | - |
A 2 | Daan de Graaf | 180 | Duurrit met intensieve elementen. Thema: Traptechniek | - |
A 2 | Dick Houtzager | 180 | Duurrit met intensieve elementen. Thema: Traptechniek | - |
A 2+ | Coen Hijszeler | 180 | Duurrit met intensieve elementen. Thema: Traptechniek | - |
A 2+ | Martin de Lange | 180 | Duurrit met intensieve elementen. Thema: Traptechniek | - |
A 3 | Jochem Kragting | 180 | Duurrit met intensieve elementen. Thema: Traptechniek | - |
A 3 | Joost Dirkson | 180 | Duurrit met intensieve elementen. Thema: Traptechniek | - |
A 3+ | Jacco Spek | 180 | Duurrit met intensieve elementen. Thema: Traptechniek | - |
Groep | Trainer | Duur (min) | Globale invulling | Toelichting |
A 1 | Annemieke Beute | 120 | Cadanstraining | - |
A 1+ | Jan-Joost van Eeuwijk | 120 | Cadanstraining | - |
A 1+ | Jan Haanstra | 120 | Cadanstraining | - |
A 2 | Maarten Sijm | 120 | Cadanstraining | - |
A 2 | Dick Houtzager | 120 | Cadanstraining | - |
A 2+ | Dennis Evers | 120 | Cadanstraining | - |
A 2+ | Noor de Beer | 120 | Cadanstraining | - |
A 3 | Pieter van der Boog (te ruil aangeboden) | 120 | Cadanstraining | - |
A 3 | Bastiaan Slager (te ruil aangeboden) | 120 | Cadanstraining | - |
A 3+ | Walter Eikelenboom | 120 | Cadanstraining | - |
2022-05-18 | Bastiaan Slager | A 3 | (3/2) |
2022-05-18 | Pieter van der Boog | A 3 | (3/2) |
2022-05-21 | Janneke Tax | A 3 | (6/3) |
2022-05-21 | nog invullen | A 2+ | (6/1) |
2022-05-28 | Daan de Graaf | A 2 | (3/2) |
2022-05-28 | Daan de Graaf | A 2 | (3/2) |
2022-05-28 | Danny Spruit | A 1+ | (0/2) |
2022-05-28 | Danny Spruit | A 2+ | (0/2) |
2022-05-28 | Joost Dirkson | A 3 | (7/3) |
2022-05-28 | Sander Westerhout | A 3 | (5/1) |
2022-05-28 | Thijs Beetsma | A 3+ | (5/2) |